تداوم برنامه های دولت برای كنترل و ثبات بازار
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، 'مهدی غضنفری' در باره برخی انتقادات به گرانی های اخیر گفت: دولت با وجود بسیاری از مشكلات توانست، قیمت های سركش برخی كالاها را مهار كند و در این راستا برنامه های متعددی برای كنترل و مهار قیمت برخی از كالاها به اجرا گذاشته است.

وی درباره جو روانی ایجاد شده در سطح جامعه تصریح كرد: اطلاع رسانی، ابهاماتی را برای نمایندگان مجلس و مردم در باره توانایی دولت در كنترل قیمت ها ایجاد كرده است كه در یك جلسه غیر علنی قابل بیان خواهد بود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: دولت توانست با وجود مشكلات و موانعی كه با آن دست به گریبان است تا حدود زیادی از جهش قیمت برخی كالاها جلوگیری كرده و آنها را مهار كند و این روند را ادامه خواهد داد.

وی تاكید كرد: این نكته را نباید فراموش كرد كه قیمت ارز در بازار از حدود 1200 تومان به بیش از 1800 تومان رسید و تاثیراتش را بر بازار خرده فروشی گذاشت.

غضنفری با تاكید بر این كه، مشكل كمبود ارز در كشور وجود ندارد اظهار كرد: افزایش قیمت ارز و تاثیر آن بر نرخ ها ارتباطی به میزان ذخایر ارزی ندارد، این موضوع بیشتر ناشی از مسایل سیاسی و روانی در جامعه است.

وی در پایان درباره كنترل قیمت ها با توجه به نزدیكی ماه مبارك رمضان افزود: با عرضه مستقیم كالا و دایر كردن نمایشگاه ها در ماه مبارك رمضان كمك خواهیم كرد تا سطح موجودی در بازار افزایش پیدا كند كه این به نوبه خود كمك شایانی است.

اقتصام **1601**1594





:: برچسب‌ها: شهرستان , هنر ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: